TNW Fact or Fiction #2/2024 1. Ще бъде интересно ако има турнир, в който останалите потребители да изберат типа мачове, в които участват съфорумците.
@Rainmaker : FACT! Мисля, че подобен турнир имаше в EWF, като концепцията не е лоша и вкарва някаква непредвидимост за самите участници в мачовете. Преди три години пък тук имахме турнир "Roulette of Fate", на който произволно се избира една стипулация от три такива, което също не е лош вариант. Аз нямам против, но може би все пак не е нужно всички мачове да бъдат със стипулация, избирана от потребителите, ако двама играчи, примерно, са си уговорили предварително враждата и искат да бъдат в мач с нормална стипулация. А и в момента, доколкото знам, почти няма подобни гимик турнири, така че това би внесло някакво разнообразие в ППВ календара.
@Pete Apple : FACT! Вярвате ли ми, или не - наскоро се замислих за нещо такова. Преди години имахме "Roulette of Fate" с подобна концепция, където бяха обявени три стипулации, но по спомен нямаше "зрителски" вот. Един ежегоден турнир в стил "Cyber Sunday", или дори едно специално издание на Rampage поне по мое мнение биха спомогнали не само за по-голяма въвлеченост на потребителите в storyline-овете на останалите си съфорумници (защото няма да е много окей вот напълно на сляпо, без никаква запознатост с предисторията на дадения мач), но смятам, че също така ще накара самите играчи да бъдат до някаква степен по-ентусиазирани, както и би тествало лимитите на въображението, ако до последно не знаят в какъв вид среща точно ще влязат.
2. Ще е по-интересно ако потребителите дават вот по Слами категориите.
@Rainmaker : FICTION! Бих искал тук да се съглася, защото ако потребителите, които гласуват в тези награди, реално са следили активно феда, запознати са с играта на всички останали и вотът е обективен, то наистина това е най-честното. Но няма как да сме напълно убедени кой доколко е следил и как гласува, като в подобни награди по принцип винаги има хора, които дават вот на приятелски начела или без дори да имат по-обширни наблюдения върху феда. Затова смятам, че е най-резонно тези сламита да се гласуват от екипа, които се предполага, че имат поглед върху нещата и могат да изберат обективно победителите, или поне от потребители, които са коментирали активно турнирите през годината и гласът им би имал някаква стойност.
@Pete Apple : FACT! Вижданията ми тук се съчетават с тези от предния въпрос, но според мен ще е по-добре категориите за гласуване да бъдат разделени на две - за да може да видим както какво мисли екипът, така и какво смятат играчите. Мисля, че ще е интересно за всички да се види доколко преценката на администраторите и модераторите се припокрива с тази на потребителите. За пример ще изкарам интересен факт, от препълнената ми с полезна информация глава - в музикалните награди на списание "Rolling Stone" през 94-та феновете определят Stone Temple Pilots като най-добрата новоизгряла банда, докато критиците им дават оценка за най-лошата такава.
3. Някои от играчите в TNW пресъздават кечистите си по-добре от WWE/AEW замисъла.
@Rainmaker : FACT! Ами тук не виждам какво има особено да се дискутира, това си е факт, като важи и за другите федерации. Аз винаги съм бил на мнението, че не е от особено значение какъв персонаж си избрал да разиграваш, а как го развиваш. Дори и да не е особено интересен, което е субективно, ти можеш със своите представи да го пресъздадеш по много по-добър начин и не е задължително да се придържаш към това, което се случва в реалните федерации. Примерно, помним какво направи Славчов с Curt Hawkins, а ако искаш, и GOAT с Jinder Mahal. И в този ред на мисли, не съм и съгласен да се оценява играта на някого само по избора му на кечист - конкретно ако е някое по-непознато име за повечето или с по-нисък статут в WWE, AEW или другите компании. Важното е продуктът, който предлага човекът зад този персонаж, а не самият персонаж в реалния кеч.
@Pete Apple : FACT! И няма как да е другояче, въпреки че ти трябва играч със завидно логическо мислене и който успява да пресее идеите си, за да не излезе пресъздаването преувеличено или нереалистично. Просто самият факт, че това е една игра и почти всичко е позволено ти дава неограничена свобода да развиеш дадена идея, а основите на кечиста, в когото ще се превъплътиш, вече са поставени в истинския свят. Тоест целта ти е да надградиш над нещо вече познато, без да бъдеш възпиран от факторите в реалния живот - backstage политики, фенско негодувание, притеснение под враждебна публика и т.н. Е, със сигурност могат да се извадят някакви съпоставки, имайки предвид, че тук също има екип с правила и наставления, както и други играчи, готови да критикуват написаното от теб - но сравнението с факторите в WWE/AEW и която и да е друга компания бледнее пред предизвикателствата, с които са изправени хората там. И ако трябва да подкрепя тезата си с примери, то погледнете към Rollins на JohnnyZ, Okada на Rainmaker, или Johnny Mundo на Cekoki.
4. Дългите вражди, дори да завършат със загуба, помагат на потребителите да изградят по-солиден образ.
@Rainmaker : PASS! Тук е трудно да се отговори, защото много зависи самата вражда каква е и как е book-ната. По принцип дори и да загубиш определена вражда или мач, това далеч не означава, че не можеш да излезеш дори по-силен от тази програма, отколкото си бил преди. Всичко зависи как се представиш и какъв е booking-ът. Това и че една вражда е по-дълга, дава и повече време на участниците в нея да я разгърнат, както и съответно да развият образите си чрез нея, но пак зависи как ще бъде реализирано това. Възможна е една вражда, дълга или кратка, да закопае образа при лош booking, както и недобро представяне от потребителя. Затова отговарям с пас, тъй като само по себе си твърдението не е задължително вярно или грешно.
@Pete Apple : FACT! Не знам дали е имало някой, който да се съгласи с всички поставени тези досега, но и тук съм на същото мнение! Въпросът е постоянно да има някаква интрига и залогът да се покачва. За мен няма загуба в е-фед, от която да не може да се отърсиш впоследствие, като особено в по-дълги вражди кулминацията почти винаги трябва да е с един губещ във финалния сблъсък, въпросът е победата на другия е да е логична или морално праведна. Говорейки от опит - ако се върнете назад във времето и видите какво направихме с Geor4 във feud-а AJ Styles vs. Chuck Taylor, то минахме през толкова много различни свади, моменти и персонажи, че почти никога не останахме без някаква идея и не мисля, че е имало дори един сегмент, който да изиграе ролята на "пълнеж". Сега вижте какво се случи досега между MJF и Karrion Kross на Руслан, където двамата също успяха да запазят историята свежа и ще има причини и за двете страни да загубят последната среща. Плюс ако Adam не играеше Jericho на втори акаунт, то промяната в образа на Y2J, дължаща се на тормоза, нанесен му от Christian Cage на Вили, е напълно достойна за персонаж на ниво първи акаунт, който само бива кален още повече в бой от загубата си на PAIN.